بهترین دستگاه لیپوماتیک کدام است؟

لیپوماتیک یا پیکر تراشی از جدیدترین راه های رسیدن به تناسب اندام است که در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی یافته است .

چربی های مازاد بدن با استفاده از دستگاه خارج می شود. دستگاه های پیکر تراشی برای نخستین مرتبه از سوی کشور صنعتی آلمان به سراسر جهان معرفی شد. لیپوماتیک در چند سال اخیر با استقبال زیادی در کشورمان مواجه شده است. لیپوماتیک یا  همان لیپولیزر با استفاده از هوایی فشرده، میله ای آهنی را در سه جهت مختلف درون چربی ها به صورت مرتعش حرکت می دهد و چربی های مازاد را تخلیه می نماید.  دستگاه لیپوماتیک لیپوساکشنsp6 از برترین دستگاه هایی  می باشد که به تازگی به منظور پیکرتراشی در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم محافظتی در این دستگاه بسیار قوی می باشد به صورتی که به خوبی از بافت ها، عضلات و رگ های عصبی محافظت می شود. کاهش تورم و آسیب های موضعی در این روش نسبت به سایر روش های مشابه، از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان چربی های زائد موجود در نواحی مختلف بدن(باسن، ران ها، بازوان، غبغب و...) را به راحتی خارج نمود و تحت نظارت پزشک حاذق،  چربی های تخلیه شده را به سایر نقاط مختلف بدن هم چون: گونه، لب و  رفع نمودن خط خنده  به منظور زیبایی بخشی تزریق نمود.

به طور کلی می توان گفت:لیپوماتیک کلیه نواقص و کمبود هایی که در روش های لیپوساکشن و لیپولیزر وجود داشته است را رفع نموده است. چربی زدایی در این روش با استفاده از حرکات فیزیکی  و بدون استفاده از هیچ گونه اشعه و حرارت صورت می گیرد. 

 

 

جهت اطلاع از انواع کاشت مو به وب سایت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید