در دنیای امروز آموزش و داشتن مدارک بین المللی زبان های خارجی -بخصوص زبان انگلیسی- اهمیت زیادی دارد. این امر به ویژه برای کسانی که در مدارس یا دبیرستان های تیزهوشان تحصیل کرده اند، دانشجویانی که قصد انتخاب رشته جهت مقاطع بالاتر و ادامه تحصیل در خارج از کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (و یا دکترا) دارند، بسیار حائز اهمیت است. از این رو بسیاری از کارشناسانی که مشاوره تحصیلی کنکور به داوطلبان انجام می دهند، به کسانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، معمولا توصیه می کنند که بدنبال دریافت مدارک بین المللی زبان باشند چرا که دریافت این مدارک (مثلا آیلتس و تافل) برای تحصیل در دانشگاه های کشورهای خارجی کاملا ضروری است. برای مثال فرض کنید که شما  جهت ادامه تحصیل می خواهید به کشور انگلستان بروید، خودتان را بجای مسئولین آن دانشکده (یا کالج) در آنجا بگذارید. چگونه یک سطح زبان یک داوطلب خارجی را -پیش از ورود آن دانشجو به خاک کشور مقصد و ورود به دانشگاه -باید بسنجند؟

آیا صرفا ترجمه مدارک تحصیلی دانشجو کافیست؟ طبیعتا پاسخ هر فردی که به این مسئله مهم فکر کند، منفی است.

 در این راستا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزانی که قصد ادامه تحصیل در خارج را دارید، ما خدمات مشاوره در این زمینه ها و آزمون ها خدمتتان ارائه می دهیم:


-زمان و شرایط ثبت نام آزمون TOFEL،IELTS 
-معرفی منابع و کتب ویژه قبولی TOFEL،IELTS 
-راهکار ویژه برای قبولی در TOFEL،IELTS 
-نمونه سوالات آزمون ها و ...

زبان خارجه امروزه مهم ترین و اصلی ترین نیاز هر انسان است.با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد بی سابقه علم در دنیا نیاز هر انسانی است که علاوه بر آموخته ها و تحصیلات خود دست کم به یکی از زبان های بین المللی مسلط باشد.باتوجه به این موضوع هرساله آزمون های مختلفی اعم از آزمون تافلTOFEL، آزمون آیلتس IELTS، آزمون MSR یا MCHE، آزمون MHLE، آزمون GRE، آزمون تولیمو TOLIMO و ... برگزار می گردد.
تیم زبان خارجه خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان با بهره گیری از توانایی خود و کسب اطلاعات به روز از مراجع رسمی و قانونی کشور آماده مشاوره و برنامه ریزی ویژه جهت قبولی در آزمون های زبان خارجه به شما دوستان عزیز می باشد


http://www.khanemoshavere.com