با توجه به نیاز بسیاری از جوانان برا ی ورود به دانشگاه ها،  اهمیت این امر برای خانواده ها و همچنین محدود بودن ظرفیت قبولی کنکور در سالهای اخیر بسیاری از جوانان بقصد ادامه تحصیل  راهی کشورهای خارجی شده اند. در حقیقت هم اکنون هزاران دانشجوی ایرانی در بهترین دانشگاه ها و کالج های کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا، دوبی ،ترکیه،مالزی و هند مشغول تحصیل هستند که این امر می تواند علاوه بر کمک به این عزیزان در جهت بالاتر بردن سطح علم و دانش، آنها را آماده ورود به بازار کار کشورمان کند.  



این دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلفی از مقطع کاردانی تا دکترا (PHD) مشغول تحصیل بوده و یکی از امتیازاتی که دارند اینست که بسیاری از آنها در زمان فارغ التحصیلی امکان کار بصورت پاره وقت را در کشور میزبان دارند و ممکنست در صورت نیاز آن کشور پس از فارغ التحصیلی با نمرات بالا، بتوانند در آنجا مشغول کار شده و بعدا ویزای کار یا حتی اقامت آن کشور را بدست آورند.  


علاوه بر اینها مزیت دیگری که ادامه تحصیل در کشورهای خارجی برای دانشجویان ایرانی دارد، مسئله آموزش زبان انگلیسی و آشنایی با فرهنگ آن کشورهاست.

که این امر به آینده دانشجویان نیز کمک موثری می کند. 


البته همانطور که می دانید جهت خروج از کشور و ادامه تحصیل، برای پسران مسئله  امریه سربازی  بسیار مهم است و برای دختران اجازه پدر و یا همسر.

از این رو  خانه مشاوره  تلاش می کند با تمام توان در جهت راهنمایی و مشاوره مشمولین شرایط پذیرش امریه سربازی و همچنین داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در داخل و خارج از کشور اقدام کند. 


جهت اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ما دیدن بفرمایید: 

                                                                                                                                    http://www.khanemoshavere.com