همانطور که می دانید موفقیت در آزمون کنکور ورودی دانشگاه ه برای دانش آموزان بسیار مهم است و اهمیت این امر به حدی است که از سالها قبل دانش آموزان و خانواده هایشان برای موفیقت آنها در کنکور برنامه ریزی می کنند.

یکی از نکات مهم در این میان داشتن آگاهی از نحوه انتخاب رشته درست است که می تواند به موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان کمک کند. با افزایش سطح کمی و کیفی دانشگاه ها در ایران، افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه ها و همچنین حساسیت وضعیت امریه سربازی و اعزام به خدمت مشمولین، مسئله انتخاب رشته داوطلبان بسیار مهم و حساس شده است.


مشاوره کنکور یک امر بسیار مهمی است که بسته به تجربه فرد مشاور و همچنین علاقه مندی ها و اولویت های متقاضی کنکور است. مثلا ممکنست فرد داوطلب به رشته خاصی علاقه داشته باشد اما متاسفانه در کارنامه کنکور، حداقل تراز مورد نیاز آن رشته را کسب نکرده باشد ولی بتواند رشته های مشابه یا گرایش های مشاابه و نزدیک به آنرا در دانشگاه و یا شهر دیگری انتخاب کرده و قبول شود. چه بسا این امر موجب شود که فرد در آینده در گرایش یا رشته جایگزین، موفقیت بیشتری کسب کند.

در حقیقت یک مشاور آگاه و دلسوز می تواند با دقت به شرایط،علایق و اولویت های فرد را در نظر گرفته و بهترین انتخاب را برای انتخاب رشته وی انجام بدهد. همچنین معرفی منابع درسی (نمونه تست ها، کنکورهای آزمایشی و جزوات کمکی) درجه یک و همچنین برنامه ریزی دقیق برای میزان درس خواندن و چگونگی پیشرفت دانش آموز و بررسی نقاط ضعف و قوت داوطلب و تلاش برای راهنمایی هر چه بهتر وی از وظایف یک مشاور کنکور است.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین شرایط پذیرش امریه سربازی به سایت ما مراجعه بفرمایید.

 

http://www.khanemoshavere.com